sallent

Salt de Sallent a Rupit

És la ruta més clàssica de Rupit. Us proposem baixar fins al salt de Sallent seguint el curs de la riera. L’església de Sant Miquel és el punt de sortida.

Un cop passada la façana de l’església, agafeu el primer carrer a mà esquerra i en pocs metres torneu a girar a l’esquerra. Passeu pel túnel, sota d’una casa i continueu caminant pel sender fins a trobar la riera de Rupit, que anireu vorejant pel marge esquerre fins al salt de Sallent. En aquest punt agafeu el camí de l’esquerra i a 300 metres trobareu un mirador. Temps: 30 minuts.

A partir d’aquí, teniu 3 opcions per continuar la ruta:

1. Refeu el mateix camí per tornar al poble de Rupit. Temps: 45 minuts.

2. Travesseu la riera i aneu en direcció a l’ermita de Sant Joan de Fàbregues. El camí de terra s’enfila al costat de camps de conreu fins arribar a l’ermita romànica. Agafeu la pista pavimentada (GR 2.2) en direcció a Rupit. Abans d’arribar al poble, podeu agafar un desviament a la dreta per anar fins a l’ermita de Santa Magdalena. Temps: 1 hora 30 minuts.

3. Seguiu les indicacions per anar a l’ermita de Sant Joan de Fàbregues. Agafeu el GR 2.2 en direcció a Rupit i a 300 metres seguiu el corriol de l’esquerra que puja cap a les tombes dels Bassis. Continueu cap al mirador, el pla de Palomera, el Soler i finalment arribareu a Rupit. Temps: 2 hores 30 minuts.

0 comentaris

Fes un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>